Szczegóły zadania
Przedmiotowe zadanie miało na celu demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest. W ramach realizacji tego zadania, z 14 nieruchomości na terenie Gminy Szlichtyngowa usunięto łącznie 49,02 Mg wyrobów zawierających azbest.
Wykonawca i koszty
Zadanie zostało powierzone firmie „7A” Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Władysław Bakinowski. Całkowita wartość zadania wyniosła 35 227,88 złotych brutto.
Finansowanie
Realizacja zadania była możliwa dzięki przystąpieniu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze do "Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest" na lata 2019 –2023. Dzięki zapewnieniu ze strony Wojewódzkiego Funduszu z dnia 9 maja 2023 r., Gmina otrzymała zabezpieczenie środków finansowych w wysokości pokrywającej do 70% kosztów kwalifikowanych. Pozostałe 30% kosztów zostało sfinansowane ze środków budżetu Gminy.
Źródło: Szlichtyngowa.pl